Be yourself - and be it well!

søndag 27. januar 2013

Håndarbeide

 
Har prøvd å laste ned Picasa nettalbum, så får vi se hvordan (om) det fungerer ^^.
 
 
 
 
 
 


Her er litt av det jeg fikk ferdig før jul.... samt litt innkjøp når vi var på tur til Las Palmas.
Det går sakte fremover med kurvene. Prøver å få sydd 1-2 pr dag. Noen ganger går det greit, mens andre ganger går det IKKE. Sånn er det bare!

Litt enkelt skjerf og blånisselue til Sofie, samt en del lyslykter ble også levert til andre. Har også noen bilder på telefonen som jeg skal prøve å få lagt ut etterhvert.

Prøver og feiler med PC/IPhone/diverse programmer... ^^ Det skal ikke være lett. Så fort jeg har lært meg en fremgangsmåte, blir det endringer og da må jeg begynne på nytt... Ingen lett sak når man ikke kan data og livredd for å slette ting eller gjøre alt jeg har tilgjengelig for alle .

Så nå sitter jeg med bruksanvisning til kameraet, et hefte med "Digital fotografering og bildebehandling i Picasa", "Adobe Photoshop", "EQ7", "Quilted Photograph", en digibok-leser, 2 pc-er, og føler meg litt LOST..... (Kanskje jeg skal begynne å se på den serien igjen) :-)

Ønsker dere alle en flott dag!
Her er det +23 og sola skinner.

1 kommentar:

  1. Bruksanvisninger kan være greie å ha, og det ser jo ut til at dette fikser du!
    Fine ting du har laget. Gleder meg til å se teppet med kurvene når det blir ferdig.
    Kos deg i varmen! Her daler det ned masse hvitt fra skyene...

    SvarSlett