Be yourself - and be it well!

fredag 13. april 2012

Snart tid for avreise

Ja, da har tiden kommet. 6 måneders perioden på Gran Canaria er over og hjemreise i morgen.

Tiden har gått veldig fort egentlig. Det har vært kjente og kjære fra Norge som har feriert her nede i perioder, så heldigvis har det blitt litt mere "uteliv" på meg også.
De to siste ukene har "gubben" vært her og sist uke var yngste dattera her en tur. Kjempekoselig, synes jeg:-).

Har ikke gjort halvparten av det jeg trodde jeg skulle gjøre, men det kommer sikkert en annen anledning.......
Måtte innstille alt håndarbeid for et par uker siden og ise ned armene, men det var morsom så lenge det varte......

Må si at oppholdet svarte til forventningene.
Bare det å kunne være ute, er jo helt herlig!!!
Når man i tillegg får gjort håndarbeid og gått mange turer, kan man nesten ikke ønske seg mer.
Kanskje bortsett fra at resten av familien kunne vært her sammen med meg.
Regner/håper at dette ikke blir siste opphold her.

Kommer til å legge ut mer bilder etter at jeg kommer hjem. Bl.a. fra turen vår til Las Palmitos parken her....

Nå må router og antenne til internett taes ned, så kommer jeg tilbake som sagt så snart jeg er tilbake i "gamlelandet".

Vi "sees"!

3 kommentarer:

  1. Velkommen tilbake til gamlelandet. Du spurte meg hvilke bildeprogram jeg bruker, det er et enkelt gratisprogram som heter PhotoScape. Du bare googler navnet og da får du opp sider hvor du kan laste det ned.

    SvarSlett
  2. Borta bra men hemma bäst!
    Tack även för tipset av PhotoScape Lappedamen.

    SvarSlett