Be yourself - and be it well!

onsdag 8. februar 2012

Litt nytt






Da er det vel på tide med en liten oppdatering?!












Sist uke hadde jeg koselig besøk av min kjære (populært kalt gubben). Vi benyttet tiden til å utforske litt av øya med bl.a. en tur til Las Palmas.


Fant to quiltebutikker så litt stoff ble jo kjøpt inn :-). Gubben benyttet også sjansen til å få kjøpt seg litt klær, så da var vi begge fornøyd når vi satt på bussen tilbake til leiligheten.




Siden det fremdeles er litt kjølig på natterstid måtte jeg jo strikke et par sokker til som passet meg selv:-). Trodde de skulle være til meg da, men skjønte at det var nødvendig med nødhjelpsending med sokker til det kalde nord, så da havnet de i kofferten til gubben som skulle levere de videre til de "trengende.

Og da ble det jammen et par sokker til til vesle "gullet", sånn at hun ikke fryser på beina.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar